First Class

Toelichting First Class

Hier een toelichting van de First Class

Meest voorkomende vragen:

Hoe verhoog ik op korte termijn mijn omzet significant?

Herkent u de onderstaande situaties?

  • Het einde van het jaar nadert en u ziet dat u de targets niet zult gaan halen.
  • U ziet de omzet in de afgelopen periode plotseling teruglopen.
  • Uw verkopers komen niet of nauwelijks toe aan prospecteren terwijl u deze new business hard kunt gebruiken.
  • Door ziekte, vakantie en vacatures ziet u dat uw marktdruk in de komende periode onvoldoende zal zijn om de benodigde omzetten te realiseren.
  • U wilt experimenteren met een bepaalde doelgroep of propositie en snel resultaat hebben.

Dit zijn slechts enkele voorbeelden van vraagstukken die wij regelmatig tegenkomen. Omdat de achterliggende problemen en wensen per geval verschillen, implementeert RedFoxBlue voor bovenstaande vraagstukken altijd maatwerk oplossingen. Een onderdeel dat we in bovenstaande situaties vaak toepassen is de Sales Boost, lees hier meer over de Salesboost aanpak.

Hoe verlaag ik mijn verkoopkosten structureel?

Herkent u de onderstaande situaties?

  • Uw omzet is goed, maar de ‘cost of sales’ is te hoog waardoor het rendement onvoldoende is.
  • U moet op korte termijn bezuinigen op uw sales force, maar bent bang dat dit ten koste zal gaan van omzet.
  • U zet dure salesforce capaciteit in op klanten en prospects die onvoldoende marge bijdragen om dit rendabel te laten zijn.
  • U heeft heeft het gevoel dat de reële kosten en opbrengsten van uw verkoop organisatie niet in balans zijn.

Dit zijn slechts enkele voorbeelden van vraagstukken die wij regelmatig tegenkomen. Omdat de achterliggende problemen en wensen per geval verschillen, implementeert RedFoxBlue voor bovenstaande vraagstukken altijd maatwerk oplossingen. Onderdeel die we in bovenstaande situaties vaak toepassen zijn de Effectievere Verkooporganisatie en Sales Ritme.

Hoe verhoog ik het rendement van onze verkoopinspanningen?

Herkent u de onderstaande situaties?

      • Uw omzet is goed, maar de ‘cost of sales’ zijn te hoog waardoor het rendement onvoldoende is.
      • U moet op korte termijn bezuinigen op uw sales force, maar bent bang dat dit ten koste zal gaan van omzet.
      • U zet dure salesforce capaciteit in op klanten en prospects die onvoldoende marge bijdragen om dit rendabel te laten zijn.
      • U merkt dat uw klanten en prospects op een andere manier gaan inkopen en uw kanalen sluiten hier niet goed op aan.

Dit zijn slechts enkele voorbeelden van vraagstukken die wij regelmatig tegenkomen. Omdat de achterliggende problemen en wensen per geval verschillen, implementeert RedFoxBlue voor bovenstaande vraagstukken altijd maatwerk oplossingen. Onderdeel die we in bovenstaande situaties vaak toepassen zijn de Effectievere Verkooporganisatie en Sales Ritme.

Hoe kan ik snel en gedegen vaststellen hoe wij onze verkoop resultaten kunnen verbeteren?

Herkent u de onderstaande situaties?

      • U wilt uw verkoop organisatie optimaliseren voor een marktoffensief maar weet niet aan welke ‘knoppen’ u moet draaien.
      • U wilt objectief inzicht krijgen in de professionaliteit van het sales team.
      • U heeft een nieuwe commerciële strategie en wilt hier uw sales team naadloos inpassen.
      • U wilt vaststellen wat de redenen en oplossingen zijn voor achterblijvende verkoop resultaten.
      • U wilt inzicht hebben in het groeipotentieel van de verkoop resultaten.

Dit zijn slechts enkele voorbeelden van vraagstukken die wij regelmatig tegenkomen. Omdat de achterliggende problemen en wensen per geval verschillen, implementeert RedFoxBlue voor bovenstaande vraagstukken altijd maatwerk oplossingen. Een onderdeel dat we in bovenstaande situaties vaak toepassen is de Sales Audit.

Toelichting First Class

Hier een toelichting van de First Class

Meest voorkomende vragen:

High Performance Organisatie

Op weg naar bovengemiddelde prestaties gedurende langere termijn ten opzichte van branchegenoten.

Innovatie

Op weg naar nieuwe dienstverlening en businessmodellen.

Happy Customers

Sales & marketing

Verbeteren van commerciële slagkracht en intrainen van adviesvaardigheden.

Medewerkers & cultuur

Analyses en training ten aanzien van samenwerking, cultuur en persoonlijke profielen.

Proces & efficiency

Doorvoeren van procesverbeteringen en het optimaal inrichten van de organisatie.

Strategie

Opstellen van toekomstvisie, waarbij strategie wordt aangepast aan nieuwe marktomstandigheden.

Communicatie

Een onderscheidende klantbeleving, passende bij uw boodschap, vanuit uw propositie, gewenste performance en het optimaal benutten van social media.

Facebook IconYouTube IconBezoek de zakelijke LinkedIn pagina van Huub van den BergBezoek de zakelijke LinkedIn pagina van Huub van den BergBezoek de zakelijke LinkedIn pagina van Huub van den BergBezoek de zakelijke LinkedIn pagina van Huub van den Berg