Proces & efficiency
Welke procesverbeteringen voeren we door en hoe richten we onze organisatie zo efficiënt mogelijk in en besparen we tijd en kosten? Met welke processen kunnen we de klantverwachtingen overtreffen?
Mogelijke vraagstukken
Zijn de processen effectief en efficient ingeregeld?
Herkent u de vraagstukken?
- Hoe maak ik een goed plan om mijn processen efficiënter te laten verlopen ?
- Hebben de medewerkers kennis van de processen?
- Is er een verantwoordelijke in de organisatie voor procesverbetering?
Dit zijn slechts enkele voorbeelden van vraagstukken die wij regelmatig tegenkomen. Omdat de achterliggende problemen en wensen per geval verschillen, implementeert Partners in Doorbraak voor bovenstaande vraagstukken regelmatig maatwerk oplossingen.
Vervullen de medewerkers een actieve rol bij procesverbetering?
Herkent u de onderstaande situaties?
- Welke procesverbeteringen stellen mijn medewerkers voor?
- Tegen welke knelpunten lopen mijn medewerkers dagelijks aan ?
- Waar zien de medewerkers zelf de tijdsbesparingen?
- Zijn de medewerkers voldoende op de hoogte van elkaars taken en rollen?
- waar blijft het meeste werk liggen ?
Dit zijn slechts enkele voorbeelden van vraagstukken die wij regelmatig tegenkomen. Omdat de achterliggende problemen en wensen per geval verschillen, implementeert Partners in doorbraak voor bovenstaande vraagstukken regelmatig maatwerk oplossingen.
Hoe kan ik de processen monitoren?
Herkent u de onderstaande situaties?
- Hoe kan ik werken met een dashboard?
- Hoe krijg ik commitment voor werken met processen die meetbaar zijn?
Dit zijn slechts enkele voorbeelden van vraagstukken die wij regelmatig tegenkomen. Omdat de achterliggende problemen en wensen per geval verschillen, implementeert Partners in doorbraak voor bovenstaande vraagstukken regelmatig maatwerk oplossingen.
Hoe maak ik klantprocessen met meer rendement?
Andere vraagstukken? Neem contact op!