SynCount op weg naar een succesvolle strategie!

Opdracht: ‘Hoe bouw ik een High Performance Organisatie (H.P.O.)?’

High Performance Organisaties hebben bovengemiddelde resultaten op langere termijn en stellen gelukkige medewerkers en klanten centraal. Aan welke factoren moet ik als organisatie voldoen wil ik bovengemiddelde resultaten bereiken waarbij ik tevreden, loyale klanten als doelstelling heb die ambassadeurs van de organisatie worden…

Een uitdagende route met nieuwe kansen voor groei en ontwikkeling, nieuwe dienstverlening en gelukkige klanten.

SynCount accountants & belastingadviseurs

SynCount

Goed advies en slimme oplossingen.

Ondernemers willen ondernemen, zonder administratieve rompslomp. Tegelijkertijd hebben ze wel actuele en betrouwbare informatie nodig op basis waarvan zij afgewogen beslissingen kunnen nemen. Hier helpt SynCount u graag bij!
SynCount Website: http://www.syncount.nl

Ons doel

Doel

Opdracht ‘Hoe bouw ik een  High Performance Organisatie (H.H.P.O.)?’

High Performance Organisaties hebben bovengemiddelde resultaten op langere termijn en stellen gelukkige medewerkers en klanten centraal. Aan welke factoren moet ik als organisatie voldoen wil ik bovengemiddelde resultaten bereiken waarbij ik tevreden, loyale klanten als doelstelling heb die ambassadeurs van de organisatie worden…

Een uitdagende route met nieuwe kansen voor groei en ontwikkeling, nieuwe dienstverlening en gelukkige klanten.

Werkwijze

Werkwijze:

      • Strategieroute in 7 stappen doorlopen samen met de directie.
      • Inzicht in persoonlijkheden en samenwerking directie
      • Inzicht in kracht van de directie
      • Positionering SynCount met nieuwe dienstverlening
      • Klantverwachtingen overtreffen, waar zitten de WOW momenten?
      • Adviseren in een route van aanvullende dienstverlening en advies.
      • Hospitality in dienstverlening, starten met het secretariaat en receptie.

Seminar

Seminar ‘Ga voor Goud!’

Tijdens het traject hebben we o.a. onderstaand seminar gegeven:

Het houden van een inspirerend seminar met de volgende vraagstellingen:

1. Hoe bouwen we een TOP-organisatie met bovengemiddelde prestaties op langere termijn?

2. Hoe maken we hét verschil voor uw klanten en creëer een geluksproces van WOW momenten?

3. Hoe bouwen we een klantreis voor groei door een excellente klantbeleving vol met geluksexplosies voor onze klanten!

Vervolgtraject

Vervolgtraject na het seminar bij SynCount :

Doelstellingen:

Bruggen bouwen naar geluk

Bruggen bouwen naar de toekomst

      • Groeiambities met elkaar afstemmen
      • Knopen doorhakken in de externe strategie zodat de gewenste groei ook daadwerkelijk gerealiseerd kan worden
      • Inzicht in drijfveren en persoonlijkheden van de maatschapsleden
      • Strategische opties in kaart brengen en keuzes maken
      • Bestaande visie en missie opnieuw definiëren
      • Uitdaging om van de gebaande paden af te wijken en te komen tot een verfrissende nieuwe richting
      • Aan de hand van een zevental vaste stappen in onze route hebben we een succesvol strategietraject doorlopen met een nieuw plan van aanpak en doorstart